Przejdź do głównej zawartości

Other side

Witam!

Nigdy nie lubiłam pisać początkowych postów. Nie wiedziałam i nie wiem dalej, co napisać, aby było wszystko w porządku. Tak jest i teraz.
Nie będę więc męczyć Was i siebie.


Dlaczego "other side"?

Bloga będę prowadziła z przyjaciółką, która jest higienistką i asystentką stomatologiczną. Ja sama jetem po studiach, które po zrobieniu przygotowania pedagogicznego pozwoliłyby mi uczyć matematyki w szkołach podstawowych. Pracowałam w oświacie, więc tematy z nią związane nie są mi obce. Obecnie siedzę w finansach, zgodnie z kierunkiem mojego wykształcenia.

Jesteśmy różne, mamy różne podejście, poglądy i zainteresowania. Podchodzimy do rzeczy praktycznie. Patrzymy na wszystko z innej strony.

Myślę, że notatki będą się pojawiały raz lub dwa w tygodniu, w zależności od naszego czasu i zapotrzebowania.

Chciałabym, aby ten blog był dla Was podpowiedzią. Dlatego też liczę na Waszą współpracę. Osobiście będę przeglądała Wasze komentarze i pytania, aby później spróbować rozwinąć temat.
Z tego powodu nie da się zamknąć bloga w sztywne ramy.
Będzie on o naszych zainteresowaniach, Waszych pytaniach, o naszej wiedzy. O wszystkim. Wspólnie postaramy się spojrzeć na wszystko z drugiej strony.

To chyba tyle.

Enjoy!



Komentarze

  1. Jestem bardzo ciekawa, jak potoczy się Wasza historia i historia tego bloga, dlatego na pewno będę obserwować jego rozwój ;)
    Polecam podpisywanie się pod postami, żeby było wiadomo, który post przez kogo napisany. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Miało wyświetlać u góry, ale najwyraźniej nie zapisałam zmian. Dzięki za zwrócenie uwagi. :)
      Zapraszamy. ;*
      Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy